[LINUX:15526] Re: [LINUX:15514] Wıne ve hiz

From: Onur Safak (onur@postproduction.com.tr)
Date: Sat 13 May 2000 - 17:53:13 EEST

Bu çok doğal, sonuçta emülasyon işlemleri daima emüle edilen sistemden daha
çok işlem gücü gerektirir. Diğer taraftan örneğin dosya sisteminin gerçek
zamanda FAT olarak çift yönlü tercüme edilmesi gibi olaylar da ayrı bir
işlem gücüne ihtiyaç duyar. İki kişi arasında tercüman kullanılarak yapılan
bir konuşma, doğrudan yapılan bir konuşmaya göre daha ağır ilerleyecektir...

İyi çalışmalar...

Onur Safak / QuaRizzma
email 1 : onur@postproduction.com.tr
email 2 : osafak@usa.net