[LINUX:15493] Re: RE: [LINUX:15485] Türkce font

From: A.Gurcan Ozturk (aozturk@ispro.net.tr)
Date: Fri 12 May 2000 - 10:00:08 EEST

 Hocam ben yaptim,sorun cikmadi,benim makinamda calisti gibi yanitlar
yerine ek program kullanip kullanmadiginiz,kullandiginiz
filtreleri,verdiginiz komutlari,konfig dosyalarinda yaptiginiz
degisiklikleri suraya yazsaniz daha iyi olmaz mi insanlar icin ?

A.Gurcan Ozturk
aozturk@ispro.net.tr
ISPRO Internet Services