[LINUX:15484] Re:Re: Mandrake Turkcesi

From: Gorkem Cetin (gorkem@gelecek.com.tr)
Date: Thu 11 May 2000 - 22:51:43 EEST

Selam

Daha önce listeye gönderdiğim ve adım adım Türkçeleştirme yapan işlem
sorunsuzca Mandrake'yi __Türkçe__ kuranlar için X Windows'taki problemi
hallediyor. Mandrake İngilizce kuruluyorsa bu problem yok, zaten İngilizce
kurulumdan sonra bir kaç ayarla KDE'yi tamamen Türkçe hale
getirebiliyorsunuz (K -> Settings -> Desktop -> Language)

Eğer X Window altında Türkçe göstermeyen, ya da eksik göstern bir yazıtipi
bulursanız bu normal, en kısa zamanda düzeltmeye çalışacağım.

En azından monofont yazıtiplerinde "courier", diğer yazı tiplerinde
"lucida" düzgün sonuç verir. (K -> Settings -> Desktop -> Fonts)

Bunun yanında TTF yazıtipleri kurmayı denediniz mi?
(ftp.gelecek.com.tr/pub/turkce/turkcefontlar-ttf.rpm)

İyi çalışmalar
Görkem
Gelecek A.Ş