[LINUX:15476] Re: [LINUX-Y:1524] Re: LUD kurulusu

From: Andreas Mueller (amu@tr.debian.net)
Date: Thu 11 May 2000 - 18:42:57 EEST

On Wed, May 10, 2000 at 10:05:03AM +0300, Burak DAYIOGLU wrote:
> almanya'dan gelenler hikayesini hiç sormay?n. Tam bir faciad?r.
> Andreas Müller denilen adam?n organizasyonu; bu olay esnas?nda
> Antalya'da patronu da dahil olmak üzere 2-3 ki?iye sa?lam kaz?klar
> att???n? ve problem ç?kartt???n? duydum. Yine de siz bilirsiniz.
> Garantör olam?yorum...

Facia olan nedir anlayamadim Burak Bey.Andreasla ne alip veremediginizi anlayamiyorum.
Antalyada ki Patronu da dahil olmak üzere hic kimseye kazik atmadigini aslinda siz
cok iyi biliyorsunuz.Simdi bu anlamsiz davranislara son vermenin zamani geldi.
Kimsenin kimseye kazik attigi falan yok.Bilmeden yorum yapmak biraz insanliktan uzak
degil mi?Kendi hatalarinizi kapatmak icin insanlari doldurmak komik kisilere ozgudur.
Eger buna devam edecekseniz bunu yasal yollarla cozmek cok kolay sizi mahkemeye vermemesi
tamamiyle iyi niyetli olmasindan kaynaklaniyor.Oysa avukati sizi mahkemeye verdiginde neler olacagini cok detayli anlatti.
Karsinizda ki insani salak yerine koymakla hata yapiyorsunuz.Bence bunu sonlandirmanin zamani geldi.
Eminim vereceginiz cevap yalnizca iyi istiyorsa mahkemeye gitsin olacak cevap bu olursa nasil isterseniz?
Atilla Ozgit isimli kisi elinde ki komik dokumanlarla savciliga basvurdu ama mahkemeye gidilmesine bile gerek
kalmadi.Andreas Mueller'in elindeki dokumanlar ise maalesef mahkemeye cikamayacak kadar yetersiz degil.
Bu tehdit ya da baska birsey degil ama insanlari yargilarken biraz daha sag duyulu olmaniz acisindan iyi.

Pinar

--