[LINUX:15473] Yine USB cihazlar...

From: Taner TANRISEVER (taner@balikesir.edu.tr)
Date: Thu 11 May 2000 - 14:37:04 EEST

Gecen hafta konu ile ilgili maile doyurucu yanit alamadim. ama bazi
gelismeler oldu. hem onlari yazmak hemde yeni problemlerden bahsedecegim.
Mandrake'de USB yi nasi devreye sokacagiz derken.
DrakConf icindeki Startup Services
bakinca USB yi etkin hale getirmekle ilgili bir secenegin oldugunu gorduk.
bu
perl /usr/sbin/dr
yi calistiriyor. Ama RH 6.2 de boyle bir servis gormedim. peki RH 6/2 de
USB porta "hadi bakalim nasil diyecegiz?"
Isin ilginci mandrakenin dokumanlarinda dolasinca bazi suruculerin
/dev/usb de bulundugu belirtiliyor. garip olani ise boyle bir dizin bile
gormedim.
RH da da yok. RH dokumanlarinda /dev/ dizininde oldugunu soyledigi usb
cihaz suruculeri goremedim. "dokumanlarda varda aslinda yok mu, aslinda
varda elimizdeki CD lerde mi bulunmuyor?"