[LINUX:15470] Re: Ynt: Mandrake'de modem!

From: cafer ulutas (Cafer.Ulutas@ankara.edu.tr)
Date: Thu 11 May 2000 - 14:04:13 EEST

Arkadasim
Boyle bir sorunu ben /etc/resolv.conf dosyasina baglandigim internet
servisinin e-mail adresini ve ip
numaralarini yazarak cozdum.
Baglandiginin servisin IP lerini windows kullaniyorsan ; ilgili servisin
web sayfasina baglandigin zaman dos
komut satirindan winipcfg komutunu verip ogrenebilirsin.
Basarilar