[LINUX:15456] Debian & ICQ & XMMS

From: [_-AsH-_] (ash@efes.net)
Date: Thu 11 May 2000 - 09:32:52 EEST

Herkese merhabalar..
Yeni bir Linux kullanıcısı olarak aranızda bulunmaktan mutluluk duyuyorum..
Sorularınıza cevap ararken elimden gelen yardımı göstermeye çalışacağım...
Aynı ilgiyi sizlerinde benden esirgemiyeceğinizi tahmin ediyorum..

Şu an Debian 2.1 kullanmaktayım.yanında Xfree86 3.3.2 bulunmakta sanırım bu
srüm oldukça eskibir sürüm olsa gerek ki kurmak istediğim iki program yeni
library'ler istiyor..

Mesela XMMS kurmak için benden "xlib6g" nin en yeni sürümünü istemişti tabi
ben de gidip Xfree86.org'dan gereken dosyalaraı ve bunlara bağlı alt
dosyaları çektim ancak bu dosyaları kurmama rağmen yinede XMMS kurulmadı.

ICQ'da da aynı olaylar vuku buldu Daha öcne Xfree86 4.0'ı kurma girişiminde
bulundum ancak Xwindows nerede ise göçme sınırına geldi ayarlar filan
hiçbirşey sağlam kalmadı bende eski versiyonunu yeniden kurdum...

[_-AsH-_]® (The_KilleRQueeN) @ 52400065 #