[LINUX:15418] Mandrake Turkcesi

From: Can BAYTAN M.D. (Physiology) (cbaytan@meds.ktu.edu.tr)
Date: Wed 10 May 2000 - 13:37:10 EEST

Hepiniz iyi gunler.

PC Magazine ile gelen Mandrakede konsolda Turkce fonlar calismiyor, sanirim
rpm'i iyi derleyememisler, tavsiyesi olan veya duzgun bir turkce font rpm'i
bilen varsa bizede bildirirse seviniriz. Turkcesi kurulumdan baslayarak
duzgun calisan hala Turkuaz Tekir surumunden baska bir surum bilmiyorum,
Sarmanin turkce fontlarida duzgun calismiyor, Tekirin Turkce fontlarini
duzenleyen ve CD'de adi gecen tum arkadaslara tesekkuru bor bilirim. tabii
simdi Tekir eskidi hala libso.2 ve 2.0.32 kernelde calismak istemeyecegimize
gore yeni bir versiyona (Tabii turkce konsol ve X fontlari kurulumla duzgun
calismaliki herkese tavsiye edebilelim. Mandrake bana cok uygun gibi
gozuktu.

Ayrica bir arkadas buraya Turkce fontlarin nasil calistirilabilecegine dair
ayrintili bir mail yollamisti ama o sanirim slackware icindi, ayrica
PCMagazine'in Mandrakesi bana directory'lerine asina oldugumuz bir versiyon
o yuzden bunun Turkce fontlarini duzenleyebilirsek en azindan Fakultemiz
icin cok hayirli olacak.

Herkese sevgiler.

 Can Baytan M.D. http://meds.ktu.edu.tr/cbaytan/cbaytan.html
 Karadeniz (Blacksea) Technical University
 Medical School, Dept. of Physiology--Trabzon/TR
 Fax:+90(462)325-2270 cbaytan@yahoo.com (BX15TGE)