[LINUX:15410]

From: hasanu (hasanu@gumruk.gov.tr)
Date: Wed 10 May 2000 - 10:57:37 EEST

Pc magazinin verdigi Mandrake linux kurmak istiyorum fakat hd yi ikiye bölemiyorum fips ancak 332 mb ayirdir
hd 20 GB ve bendeki partisin bölme programlari 15 Gb nin üzerini bölmüyyor.fips ile her seyi denedimi hd scandisk,defrag ettim ama yinde fips 332 mb üzerine çikmiyor.Hd yi ikiye nasil bölebilirim