[LINUX:15383] Re: PHP Based WEB MAIL

From: Serdar Soydemir (serdars@ixir.com)
Date: Tue 09 May 2000 - 09:09:28 EEST

Programi calistirdigin klasorun okuma-yazma haklarini bir kontrol et, sorun burdan kaynaklaniyor olabilir. Verdigin adresteki programi hic denemedim, web tabanli mail olarak bildigim 2 tane PHP projesi var su anda, bir tanesi IMP, www.horde.org adresinden ulasabilirsin, bunun kurulumu biraz zor, IMP'yi kullanabilmek icin once horde'un library'lerini yuklemen gerekiyor. Digeri Twigg, www.screwdriver.net ten indirebilirsin. İlkinin gorselligi daha fazla, ikincisinin kurulumu daha kolay..