[LINUX:15380] RE: mandrake+pcmagazine

From: Umut Gökbayrak (umutgokbayrak@operamail.com)
Date: Tue 09 May 2000 - 06:49:20 EEST

Merhaba,
Mandrake' yi cok fazla inceledigimi soyleyemem ama kurulumunda paranoyak
gibisinden bazi varsayilan degerler var... Bunlardan en guvenli olanini secmis
iseniz belki direk root logine izin vermiyor olabilir. Ya da en basitinden
makineye uzaktan telnet cekerken root olarak login olmaya calisiyor
olabilirsiniz. Buna da pek cok surum gibi Mandrake de izin vermez.

Eger guvenlik sizin icin cok fazla onemli degilse gerekli ayarlamalari
/etc/securetty dosyasindan yapabilirsiniz. ya da ben yakindan ya da uzaktan
root olarak login olmak isterim derseniz bu dosyayi silin yeter...

Umut Gokbayrak
Onar Internet ve Network Hizmetleri Ltd Sti
http://www.onar.com.tr