[LINUX:15370] Shutdown sorunu

From: ALİ ÖZEN (ozenali@hotmail.com)
Date: Mon 08 May 2000 - 20:15:57 EEST

Mandrake 7.0 (dergiden kurdum) kullanıyorum. soru su: kapatmak istedigim
zaman windowstaki gibi otomatik kapanmıyor. daha once bi arkadas daha
sormustu aynı soruyu ve diger bir arkadas General setup --> kernel config
den ayarlayabilrsin demisti fakat general setup ve kernel konfig'i
bulamıyorum sunu islemi tane tane acıklayabilicek biri varsa sevinirim
valla...sımdıden tesekkur