[LINUX:15365] Re: Ram ve Cache

From: sozmen (sozmen@zk3.dec.com)
Date: Mon 08 May 2000 - 18:34:57 EEST

Eger tamamen non-swapping calisabiliyorsan ana bellegini arttirman
ayni sartlar altinda cache hit rate'i etkilemez saniyorum o yuzden I/O
disindaki performansinda bir degisiklik olmamali derim.
Pentium II lerde cacheable bellek 512 MB ile sinirli. Bu adresin ustundeki
adresler ne L1 ne de L2 cache de saklanabiliyor o yuzden bu sinirin
ustundeki miktarlar performansi dusurecektir.

Gokhan Sozmen