[LINUX:15357] Re: Slackware 7.0 Kurmadan Once?

From: Ozan OZKARA (ozan@linux.org.tr)
Date: Mon 08 May 2000 - 16:06:54 EEST

  Selam,

i386 yi tamamen cekdi isen ...
root ve boot disketleri isini gorcekdir,
disk partitioning icin ise fdisk komutu istedigin disk islemlerini
yapabilirsin veya istersen cfdisk programini kullanabilirsin..

PS: bu arada cok yakin zaman icinde slackware 2000 cikicak bomba gibi
geliyomus listelerde yazdigi kadari ile....

Iyi calismalar
Ozan