[LINUX:15347] Re: USB cihazlar....

From: Raif Tolga KORKUNÇKAYA (tolga@www.soc.metu.edu.tr)
Date: Mon 08 May 2000 - 11:09:27 EEST

Uzun zamandir linux ve modem kullanarak internete baglanmiyordum. Herhalde
en son 3 yil once baglanmistim. tabii o zaman USB modemler yoktu. Ama
simdi evde bir tane var. fakat nasil harekete gecirecegimi bilmiyorum.
yine bir kaç gün Mnadrake 7.0 kurduk bir arakadasa ama onda hem modem hem
fare usb fareyi kendi tanidi (kuruluncaya kadar).
/dev/usbmouse var.
XF86Config de de /dev/usbmouse var ama çalışmıyor. hangi suruculeri
kullanmak gerek....

/dev/mouse'un dogru yere isaret ettiginden /dev/usbmouse'a yani
emin olun, ayni sey /dev/modem icin de gecerli,
surucu derdiniz yok, isiniz kernel ile ama once soyledigim
seyi kontrol ediniz.

iyi calismalar.