[LINUX:15331] Re: Apache SSL

From: Ozan Ozkara (ozan@linux.org.tr)
Date: Sun 07 May 2000 - 22:46:43 EEST

    Selam,

Apache-ssl kurma istersen
Openssl--www.openssl.org
apache www.apache.org

modssl i cek, --modssl.org

ilk once openssl i kur sonra apache yi mod_ssl ile patch le
sonra SSL_BASE=opensslpath`i
satirini girdikden sonra apache yi derle...

Not:Derledikden sonra make install demeden once, make certificate demeyi unutma:)
mod_ssl paketinin icinde INSTALL diye bir dosya var onun icinde hepsi anlatiliyo...

iyi calismalar
ozan