[LINUX:15302] WAP-TURKIYE

From: YILMAZ GULERYUZ (YILMAZGULERYUZ@basari.com.tr)
Date: Sat 06 May 2000 - 10:19:17 EEST

Arkadaslar,
daha once wapTURKIYE@listbot.com listesi icin mail atmistim. Su anda bir sure daha listbot.com'daki listeden tartismaya devam edecegiz, cok yakinda yeni domainimiz altinda bir liste olusturacagim.
WAP-TURKIYE olusumu adi altinda bir girisim baslattik ve bunun ilk adimi olarak bir domain aldik.
Su anda cok basit bir giris sayfasi var, cok yakinda zengin bir icerikle sayfa bicimlenecek.
Onerilerinizi ve katkilarinizi bekliyorum.
Ana amacimiz LINUX gibi bilgilerin paylasilabildigi alternatif bir ortam yaratmak. Desteginizi ve onerilerinizi bekliyorum

www.wapturkiye.gen.tr

:o)))

YILMAZ GULERYUZ
Network Engineer