[LINUX:15291] Re: [LINUX:15288] Re: linux kullanmaya başlıyacağım ama..

From: Taner TANRISEVER (taner@balikesir.edu.tr)
Date: Fri 05 May 2000 - 16:10:00 EEST

tercih edilir mi bilmiyorum ama Mnadrake CD sinin içerisinde lnx4win diye
bir dizin var. Eğer buradaki setup kullanılırsa makinaya linux kuruluyor.
ama Sikistirilmis bir dosya gibi davraniyor bildigim kadariyla tabii hiz
düşük oluyor. ama yinede linuxun nasil bir sey oldugunu gormek icin tercih
edilebilir diye dusunuyorum. İstersen Uninstall da edebiliyorsun. O
dizindeki Readme.txt dosyasini okumakta yarar var.