[LINUX:15246] Re: Mandrake ?? Corel ?? RED HAT ??

From: Onur Safak (onur@postproduction.com.tr)
Date: Thu 04 May 2000 - 12:23:04 EEST

Corel, kolay ve içeriginin yetersiz olmasinin ötesinde fikrimce mantiksizca
hazirlanmis. Tabi daha ilk sürümleri oldugundan bunu anlayisla karsiliyorum.
Denemis olmak için mevcut sistemimi yedekleyip üzerine Corel kurmustum.
Örnegin partition tanimlarken mevcut partitionlarima dizinleri atayamadim,
bunu yapmak için partitionlari silip, kendi kullandigi birimler cinsinden
yaklasik ayni boyutlarda yeni partitionlar yarattim, kurulum esnasinda mount
olayi sadece yeni bir partition yaratirken mümkün oluyor sanirim. Yanlis
biliyorsam lütfen düzeltin. Bunun disinda ufak tefek ancak rahatsiz edici
olaylara rastladim, örnegin toollarda bir text kutusuna yeni bir deger
girmek için mevcut degerin tamamini seçtikten sonra cursor text kutusunun
disina çikarsa seçim temizleniyor. Ancak bu dagitim hizli gelisecek gibi
geliyor, corel programlarinin da linux a geçebilmesi için desteklenmesi
gerektigini düsünüyorum.

Iyi çalismalar...

Onur Safak / QuaRizzma
e-mail 1: onur@postproduction.com.tr