[LINUX:15237] Re: Mandrake ?? Corel ?? RED HAT ??

From: Taner TANRISEVER (taner@balikesir.edu.tr)
Date: Wed 03 May 2000 - 20:44:34 EEST

> Hangisini kullanmalıyım yeni başlayan birisi için ???
> BAşka bir önerininiz varmı ??
Corel kurmadım ama gordum. Uygulamalari yetersiz gelmisti. Redhat 6.2
kurmadim . ama digerleri oldukca kolaydi.
Ama mandrake7.0 kadar kolay kurulan ve hardware taniyan bir sey daha once
kurmamistim. Kurarken sunu dusundum o hafta NT2000 server denemesi
yapmistim. ses karti problemi cikarti. mandrake kadar da kolay degildi.
Bana mi oyle geldi ki!... :)
Redhat 6.2 merak ediyorum. Ama daha firsat olmadi...