[LINUX:15220] RE: hardidske tanitamadim!(win98 windows nt ve linux kurmak icin) ne yapmam lazim

From: Serdar KOYLU (skoylu@altavista.com)
Date: Wed 03 May 2000 - 11:11:24 EEST

Selamlar.
Oncelikle mailleri HTML olarak gondermeyelim lutfen. Bakin asagidaki gibi oluyor..

Hocam, anakartiniz veya harddiskiniz, cok buyuk ihtimalle harddiskiniz bozuk. Cok kucuk bir ihtimal olan, ama Murphy'nin kanunlarina gore en olasi olan ihtimaller ise :
1. BIOS ikinci bir harddisk ariyor. Setup/Standart CMOS Setup'tan bakiverin bir zahmet..
2. Makinada ikinci bir harddisk var Master/Slave ayarlari yanlis yapilmis.
3. CDROM HDD ile ayni porta (Kablo) bagli. Master/Slave ayarlari hatali yada CDROM ile HDD anlasamiyor. Farkli bir kablo ile deneyin.
4. Bir CDROM mevcut fakat arizali.
Tabii daha dusuk ihtimallerde var fakat burada saymak cok zor.

LILO ile simdilik bosuna vakit kaybetmeyin. Makinaya harddiski tanittiktan sonra Linux+DOS+Win95+OS2-HOWTO mini dokumanini okuyun. Buyuk ihtimalle dagitim CD'nizde (mini HOWTO'larda) mevcuttur. Yoksa
http://www.linux.org/help/ldp/mini/Linux+DOS+Win95+OS2.html
adresinde ingilizcesi mevcut. Burada konu ile ilgili Linux+Win.. gibi diger gerekli bilgiler de var. Ayrica LILO'nun yeni versiyonu da buyuk ihtimalle lazim olacak. Turkce dokumanlar ise
http://www.linux.org.tr/documents/tr-ldp/
adresinde var.

Kolay gelsin.