[LINUX:15206] Re: Sendmail ile ilgili bir soru

From: Mehmet Ali Suzen (suzen.as@mozart.emu.edu.tr)
Date: Wed 03 May 2000 - 07:37:28 EEST

Ahlaki yonden tamamen insanlarin temel ozgurluklerini ihlal etmis olursunuz (local olmasi ne farkeder -local derken neyi kastediyoruz?)..bence...teknik olarak da bu listedeki bazi insanlarin
gercekden iyi bilgileri var ve her zaman da yardimci oluyorlar...neden listeyi kucumsuyorsunuz....??

Mehmet Ali Suzen