[LINUX:15202] sendmail ile ilgili

From: MilSOFT (karagol@milsoft.com.tr)
Date: Wed 03 May 2000 - 07:20:01 EEST

Kaç gündür maillerin kopyalarinin alinmasi ile ilgili bir tartisma sürmekte. Su varki sirket içi isleyise kimsenin karisma hakki yok, sonuçta müdür ne derye o yapilir.
Bizim firmadada durum aynen geçerli, güvenlik çok üst düzeyde oldugu için kim ne gönderip aliniyorsa bir kopyasi herzaman kontrolde. Durumu herkes biliyor ve ona göre davraniyor. Askere giden arkadaslar acaba sevgililerine içlerinden geldigi gibi mektup yaziyorlarmi. Hayir, okundugunu bildikleri için ona göre davraniyorlar.

Herneyse gelelim soruna, müdürümüz bendende maillerin kopyasini istedi ve ben bunu ne yazikki MSExchange ile hallettim.
Ilgili arkadasin bu konuda sormak istedikleri varsa yardimci olabilirim, bilgimi kimseden SAKLAMAM.

Saygilar..