[LINUX:15166] Re: oracle ve kdevelop

From: Murat Kasikcioglu (muratk@innovaconsulting.com)
Date: Tue 02 May 2000 - 14:40:54 EEST

merhaba,
oracle bir depolama araci. (tabii son eklerle biraz degisti. stored java
procedure gibi)
onemli olan uygulama ne yapacak?
web tabanli birsey ise, pl/sql ve webdb'yi tavsiye ederim.
php de apache ve oracle ile derlenince gayet iyi calisiyor.
linux altinda calisacak bir uygulama olacaksa, perl ve java daha iyi olabilir.
henuz denemedim. deneyenlerin onerileri bir kapi acabilir.
hicbirsey bilmiyorsaniz, sadece webdb yeterli.
iyi calismalar,

Murat Kasikcioglu
Innova Consulting Company
http://www.innovaconsulting.com