[LINUX:15152] Re: Sendmail ile ilgili bir soru

From: Taner TANRISEVER (taner@balikesir.edu.tr)
Date: Tue 02 May 2000 - 12:03:38 EEST

On Tue, 2 May 2000, OZGUR CENGIZ DEMIR wrote:

> Date: Tue, 2 May 2000 10:01:30 +0300 (EEST)
> From: OZGUR CENGIZ DEMIR <ocd@mail.koc.net>
> To: Multiple recipients of list LINUX <linux@listweb.bilkent.edu.tr>
> Subject: [LINUX:15144] Re: Sendmail ile ilgili bir soru

> Bilmem yapmaya calistiginizin etik olarak ne kadar yanlis (ve suc)
> oldugunu soylememe gerek varmI ? kaldi ki gunumuzde (bkz: www.pgpi.com)
> teknik olarak da pek bir faydasinin olamayacagi da ayri bir konu...
>
> Ben size bu bilgiyi vermek yerine kinamakla yetiniyorum...
>
> Ozgur C. Demir
> Koc.NET

Demir Bey size katildigimi belirtmek istiyorum. Bu tur bir yaklasimin
birinin telefonunu dinlemekten ne farki kalir bilmiyorum. Ayrica, bu tur
yaklasim kisa surede kullanicilari, hotmail, yahoo gibi adreslerin bir
uyesi haline getirectir. Bence bu, o sistem yoneticisi icin bir utanc
olmalidir.
Internet Ancak Dogru Yaklasimlarla Buyutulebilir...