[LINUX:15141] INIT: Id "*" respawning too fast: disabled for 5 minutes ?

From: Baris Metin (barism@beykent.edu.tr)
Date: Tue 02 May 2000 - 09:14:01 EEST

Selamlar;

Dun aksam dns ve web server gorevi yapan RedHat 6.1 makinemizde bir
sorunla karsilastik.
Sorun makinaya login olamamamdi. login de bir user yazdigimda login ekrani
tekrar geliyordu. Ben de bunun uzerine son care olarak (yapabilecegim
birsey varmiydi?) makinayi reset ettim.
Fakat bir daha linux u acamadim. Baslangicta :

INIT: Id "1" respawning too fast: disabled for 5 minutes
INIT: Id "2" respawning too fast: disabled for 5 minutes
INIT: Id "3" respawning too fast: disabled for 5 minutes
INIT: Id "4" respawning too fast: disabled for 5 minutes
INIT: Id "6" respawning too fast: disabled for 5 minutes
INIT: Id "5" respawning too fast: disabled for 5 minutes

seklinde mesajlar ekranda siralaniyor.

Ben de baska bir makinaya bir dns ve web server kurdum. Yedeklerimiz
oldugu icin simdilik sorun yok. Fakat eski dns i nasil kurtarabiliriz?

Yardimlariniz icin simdiden tesekkurler

Iyi gunler, iyi calismalar

Baris Metin