[LINUX:15123] Re: modem mandrake 7.0

From: The Trooper (trooper@thetrooper.itgo.com)
Date: Mon 01 May 2000 - 16:34:45 EEST

Zaten o modemler winmodem degiller genelde pci modemler winmodem oldugu için
öyle yazdim yanlis anlasilmasin..
usb destegi sadece mandrakede var zaten ama kernelden degil ayri bir program
yardimiyla yapilabiliyor bu arada iyi haber mandrake 7.1 (hydrogen) usb
modemleride taniyor ama kernel destegi geldiginde eminim çok daha saglam
olacak...

Sevgi Saygi Linux
The Trooper