[LINUX:15116] Re: modem mandrake 7.0

From: Raif Tolga KORKUNĮKAYA (tolga@www.soc.metu.edu.tr)
Date: Mon 01 May 2000 - 13:20:10 EEST

inanmayin, batil itikat artik bunlar, her ne kadar performans
konusunda isteneni veremeseler de
iki elin parmaklari kadar pci modem uzun zamandir
linux altinda kullanilabiliyor,
Ustelik sizin cl modem sanirim bu parmaklardan biri ;)
lütfen linux.org.tr'deki belgeler kismina bakiniz,
ayrica usb aygitlar konusunda da gecenlerde benzer bir mail gormustum,
baska listede olabilir, usb aygitlar da linux altinda kullanima acik,
hepsi olmasa da, hatta USB mouse ile kurulum yaptim... Mandrake 7.0
otomatik olarak tanidi.