[LINUX:15102] ariza

From: Merve Tanriover (mervetan@saneg.itu.edu.tr)
Date: Mon 01 May 2000 - 07:17:37 EEST

Merhaba,
Yaklasik 1.5 ay once evime bir bilgisayar aldim. Alisimdan 1 hafta sonra
bilgisayarima birseyler oldu. Birseyler oldu diyorum cunku ne oldugu
hakkinda herhangi bir bilgim yok. Bilgisayari aldigim yere goturdum ve cok
ilginctir adamlar bilgisayarin kablolarini baglar baglamaz bilgisayar
acildi. Bilgisayari bir 4 saat kadar orada biraktim (adamlar sorun bulsun
diye) ama dondugumde bilgisayarda hala bir sorun yoktu. Eve geldim
kablolari taktim ve bilgisayar calisiyordu. Neyse sonra bilgisayar 1 ay
falan daha calisti ve Cuma gunu bilgisayar yine ayni seyi yapti. 3-4
defa yanip yanip sonmeden sonra acilan monitor bir turlu acilmadi.
Lutfen bana akliniza gelen butun olasiliklari (kablolari kontrol et
disinda) yazin cunku gun gectikce bilg. dan korkmaya ve daha da kotusu
sogumaya basladim...
Simdiden tesekkurler...