[LINUX:14176] Re: samba (fwd)

From: Ismail Yenigul (yenigul@itu.edu.tr)
Date: Fri 31 Mar 2000 - 18:36:35 EEST

asagidaki cevabi atilim@server.omar.net e gonderecektim ama serverlari
kapali oldugu icin listeye gonderiyorum
kusura bakmayin iyi calismalaar

/* -ApacHe- */
Subject: Re: samba

sanirim windows da daha once samba ya eklediginiz kullanıcı var ve
sifresi sizin samba da verdiginiz sifreden farklı olsa gerek.
sambaya baska kullanici ekleyerek veya windows daki .pwd ile biten dosyayi
bulup silin log off olun size yeni sifreyi soracaktir .
sambadaki sifreyi yazaarsanız . duzelmesi lazım

iyi calismalar

/* -ApacHe- */