[LINUX:14168] RE:re :re:(hatta bi daha re) Re:Re: Linux listesini n genel gidisati

From: VASFI UYSAL (IT-MEB-OSC) (vasfi.uysal@turkcell.com.tr)
Date: Fri 31 Mar 2000 - 15:18:04 EEST

iyide bu sadece sen ve sana mail atacak şahıs arasındaki bir sorun değil ki
ve sadece
sizin maillerşmeniz veya kişisel fikir alışverisinde bulunmanızın bu konuya
bir etkisinin olmayacağı düşüncesindeyim
bu liste linux listesi tabiki ama sonucta bu konu da direk olarak listeyi
ilgilendirdiği icin bu konudaki maillerin listeye atılması taraftarıyım

saygılarımla....