[LINUX:14143] Re: MySQL ile ilgili bir soru daha..

From: balci@proda.com.tr
Date: Fri 31 Mar 2000 - 08:58:34 EEST

Sorununuzun ne oldugunu bilmiyorum,kacirmisim ama mysql'e ulasimla ilgili
izinleri mysql_setpermission programi ile yapabilirsiniz. Text tabanli ama
oldukca becerikli bir program.

Saygilar.
b.

Please respond to linux@listweb.bilkent.edu.tr

To: Multiple recipients of list LINUX <linux@listweb.bilkent.edu.tr>
cc: (bcc: MURAT BALCI/PRODA)
Fax to:
Subject: [LINUX:14136] MySQL ile ilgili bir soru daha..

Arkadaslar kusura bakmayin ama bulamadim. Yeterince baktinmi diye soracak
olursaniz. Hayir.

MySQL veritabanina diger hostlarin baglana bilmesi icin gereken mysql.host
dizini nerede olmali..

tar.gz dosyasindan
/configure

ile olusturdum.. baska bir secenek kullanmadim..

Su anda /usr/local/var
dizini icinde var ama islemiyor..

Yavuz