[LINUX:14117] Re:Re: Linux listesinin genel gidisati

From: F. Serhat EBiL (ebilfs@ttnet.net.tr)
Date: Thu 30 Mar 2000 - 09:57:33 EEST

selam,

uye oldugum yurt disindaki bazi listelerde yapilan bir uygulama var,
eminim siz de rastlamissinizdir.
bu listelere genelde teknik detaylarla ilgili sorular geliyor ve uye
sayilari da cok fazla.

birisi listeye bir soru/problem gonderince, cevap vermek isteyenler
cevabi liste yerine soruyu soran kisiye gonderiyorlar.
problem sahibi de sorunu giderilince subject kisminda "summary" ya da
"solution" yazan ve orjinal problemi ve gelen cozum onerilerini iceren
bir mail gonderiyor. boylece Mustafa Hoca'nin soyledigi derleme-toplama
islemi problem sahibi tarafindan yapilmis oluyor.

bu sekilde listede gereksiz mail trafigi de yasanmiyor. sahsen ben
genelde, subject kisminda summary yazan mail'leri okuyorum..

tabi bu duzen linux listesi icin de uygulanabilir mi bilmiyorum.. bu is
guclu bir oto-kontrol gerektiriyor.. mesela problemine cevap alip ama
bunu listeye gecmeyen kisiyi vicdaniyla basbasa birakmak gerekiyor..

bahsettigim listelere gelen ornek bir mail'i asagida gonderiyorum..

ne dersiniz boyle bir sisteme gecelim mi?

saygi, sevgi,
fse.