[LINUX:14103] Re: Foxpro for Linux

From: Murat Koc (muratkoc@saneg.itu.edu.tr)
Date: Wed 29 Mar 2000 - 19:49:28 EEST

> Foxpro'nun dos icin olani ise olabilir.
>
> Samba ile paylastirip, baska makinalarin o database'e erismelerini
> saglayabilirsin.

Selam,
birkac yere baktim dosemu filan kullanmis millet.
simdi de baska sori o zaman dosemu deki database i nasil paylastiracam:))
client makinalar var winxx bunlar bu servera baglanacaklar.
makina reboot oldu.
/etc/rc.d
ye nasil bir script yazmam lazimki acilista dosemu calistirip icinde
foxpro calistirsin???
..
gibi daha bir suru sorma imkanim var sanirim:))
yani bunun yerine foxpro for linux gibi birsey olsa daha iyi olur ama
olmazsa dosemu ile kasacagim gibi:))

                                                          MURAT KOC