[LINUX:14072] Re: cgi

From: Mustafa Akgul (akgul@Bilkent.EDU.TR)
Date: Wed 29 Mar 2000 - 08:28:55 EEST

bunun calismasi icin ExecCGI yetkisinin olmsi ve addhandler .cgi
opsiyoun da yapilmasi gerekir/

http://inet-tr.org.tr/inetconf5/akgul/
altinda benim notlarim var ps ve pdf formatlarinda , bakabilirsiniz.

> Burasinin http://localhost/cgi-bin/m.cgi olmasi gerekli . Tabii eger
> dosyan cgi-bin dizini icinde ise .

dosaysi cgi-bin/ e kopyaladiktan sonrada atni hatayi veriyormu ?

error_log da ne yaziyor ?

Saygilar
Mustafa Akgul