[LINUX:14061] Re: ext3

From: Turan Yuksel (e109796@metu.edu.tr)
Date: Tue 28 Mar 2000 - 17:48:54 EEST

Ya, aslinda hic bir problemle karsilasmadim desem dogru olur. Ama test edilmesi
icin ciddi bir durum olusmadi: ext3 dosya sistemine cok fazla yazilmiyor, ama
oldukca bol okunuyor (dolayisiyla journal isi pek olmuyor). Bir kere dugmesinden
power down yaptim, alet acildi ama ext3 dosya sistemini problem cikarmadan ve
fsck yapmadan mount etti. Geri kalan 17GB'in fsck olmasi oldukca uzun
surdugunden dolayi cok fazla bilincli deneme yapmak istemedim.

--
Turan Yuksel
e1097963@ceng.metu.edu.tr