[LINUX:14055] Re: Linux listesinin genel gidisati

From: Murat Suluhan (msuluhan@tai.com.tr) ((msuluhan@tai.com.tr))
Date: Tue 28 Mar 2000 - 15:26:54 EEST

Merhaba

Ya walla iyi olur kendi adima dusunuyorum da (dogaol olarak) ben sadece evde
kullaniyom, cogu konuya Fransa buyukelcisi gibi bakiyom ve siliyom

Saygilar, iyi calismalar EXACTLY F|R|E|E|D|O|M
Murat SULUHAN
Programmer
Join the C/C++ group: life_is_c-subscribe@egroups.com
Linux is like a wigwam, no windows, no gates, Apache inside !