[LINUX:14048] Re: LOG

From: Murat AKCAY (makcay@cclub.metu.edu.tr)
Date: Tue 28 Mar 2000 - 13:58:17 EEST

        Onu dun gece bulabildim.Yinede tesekkurler.Fakat diger bir kotu
tarafi filtre olayini man dosyalarinda bulamadim.Howto larda da bilgi
yok.Simdi ornegin a makinasinin loglarini b de tutsun dedigim zaman
/var/log/messages dosyasinda her iki makinaninkini de tutyor.Bir sekilde
log lari ayirmanin yolu yok.

                                                sevgi+saygi