[LINUX:14037] LINUX telnet

From: YILMAZ GULERYUZ (YILMAZGULERYUZ@basari.com.tr)
Date: Tue 28 Mar 2000 - 10:41:20 EEST

evde kurdugum linux pc imle bazi network uygulamalari denerken birsey farkettim.
baska bir pc den linuxa telnet cektim. ve root disindaki bir user la login oldum. sonra 'su - root' dedigimde root login olabiliyorum. oysa root telnete acik..ve baska bir userla girdikten sonra root olarak girebiliyorum bunu engellemem gerekiyor.
help please..

:-))
LINUXun gucu adinaaaa..
COTAAA