[LINUX:14035] offtopic ama ONEMLI

From: YILMAZ GULERYUZ (YILMAZGULERYUZ@basari.com.tr)
Date: Tue 28 Mar 2000 - 09:59:44 EEST

oncelikle boyle ilgisiz bir soru sordugum icin hepinizden ozur diliyorum
.
PCimde ilginc bir problem var.
10 Gb harddiskim var ve 5 partition + 1 LINUX partition a bolmustum. gecen gun PC kilitlendi ve resetledim. resetledikten sonra..pc acildiginda sadece ilk iki parititon i gordugunu farkettim..
FDISK le bakmayi denedim. sadece C,D gorunuyor..baska birsey yok..LINUXun FDISKiyle bakmayi denedim..yine umut yok.. bu arada LINUXu da acamiyo¹rum cunku acilamayan partitionlarin birinde.....

elinizde isime yarayabilecek bir tool varsa yollayabilir misiniz?..
ve problemin sebebini anlayamadim..
benden habersiz yeni bir cernobil virusu mu cikmis...

sanirim TIRAMISU diye bir tool varmis..
onu bulabilecegim linkleri de yollayabilirseniz sevinirim..

son iki partitiondaki datalar benim icin cok onemli ve onlari kurtarmanin bir yolunu bulmama gerekiyor..
urgent help please...

:-)
LINUXun gucu adinaa
COTAAAAA