[LINUX:14020] Winmodemlerle ilgili

From: Umut Gökbayrak (umutgokbayrak@operamail.com)
Date: Mon 27 Mar 2000 - 23:52:07 EEST

Merhaba
Bu gun cok mutlu bir olay basima geldi. Sizlerle paylasmak istedim. Aylardir
Lucent cipsetli Winmodemimi tanimadigi icin Linux tan dial-up baglanti
saglayamiyordum. Fakat bir adet BIOS update' i ve Lucent' in cikarttigi
driverlari yukledikten sonra aslinda her WinModem' in uretici firma tarafindan
gerekli destek verildiginde Linux altinda kullanilabilecegini gozlerimle
gordum.

Linux gittikce populer oluyor ve bu popularite arttikca artik her donanim
ureticisinin Linux uyumlu suruculeri de beraberinde verecegi gunleri
sabirsizlikla bekliyorum.

Iyi calismalar
Umut Gokbayrak