[LINUX:14007] Fw: ASUS P3C2000 ve i820

From: M. Umut Karabudak (cizgi_destek@superonline.com)
Date: Mon 27 Mar 2000 - 18:31:22 EEST

Ben denedim.
Mandrake 7.0 sorunsuz kuruldu. UDMA/66 destegi için bir yama yüklemedim. Ama
yüklemem gerek sanirim. Bir de Intel'in driver sayfalarinda Linux
sürücülerini gördüm diye hatirliyorum. Ama denemedim.
Ayrica ASUS'un bir brosüründe P3C2000 için Linux2000 Ready yazmakta. ama
böyle bir standardin olup olmadigini bilmiyorum. Karsisinda ise Win2000
vardi. :-)
M. Umut Karabudak
Çizgi Elektronik
http://www.cizgi.com.tr