[LINUX:13969] mail problemi

From: Zeki Catav (catav@isbank.net.tr)
Date: Sat 25 Mar 2000 - 19:35:06 EET

Ekteki problem için önerisi olan ?
Teşekkürler.

>From ???@??? 00:00:00 1997 +0000
From: Zeki Catav <catav@isbank.net.tr>
To: Multiple recipients of list LINUX <linux@listweb.bilkent.edu.tr>
Subject: mail problemi
Date: Wed, 22 Mar 2000 22:49:41 +0200

Merhaba,
SuSE 6.2 kullanmaktay=FDm. Xwindow KDE. Mail i=E7in Kmail ve bazen de Net=
scape
kullan=FDyorum. Kmail settings'te sendmail se=E7ili. Makinan=FDn
kullan=FDc=FD@host.domain tan=FDmlar=FD zeki@catav.linux =FEeklinde. ISS =
olarak i=FEbank=FD
kullan=FDyorum. Mail atarken baz=FD mail serverlar ekteki hatay=FD veriyo=
r. Benim
anlad=FD=F0=FDm kadar=FD ile zeki@catav.linux DNS =E7=F6zmlemesi yap=FDla=
mayan, tan=FDmlarda
olmayan bir adres. Al=FDc=FD server bu tan=FDm=FD yap=FDlamayan kaynaktan=
 gelen mail i=E7in
spam muamelesi yap=FDyor. ISS'im bana makul bir a=E7=FDklama ve =E7=F6z=FC=
m =F6neremedi. Konu
ile ilgilli bilgi vereceklere te=FEekk=FCrler.