[LINUX:13949] Re: Telnet ve FTP calismiyor..

From: Mustafa Karakaplan (mkarakaplan@inonu.edu.tr)
Date: Fri 24 Mar 2000 - 18:26:35 EET

Mandrake de telnet server default olarak kurulmuyor.
Nedenini tam bilmiyorum ama Secilen guvenlik duzeyi kurulumundan dolayi
olabilir. Hani su paranoyak, orta, dusuk, hackers wellcome olayi
telnet-server-0.14-2mdk.i586.rpm
paketini kurarsaniz telnet yaparsiniz.
tail -f /var/log/messages diyip telnet yapin hatanin sebebini soyluyor.