[LINUX:13932] Re: Ynt: Re: C

From: Gokcen Ogutcu (gokceno@biker.gen.tr)
Date: Fri 24 Mar 2000 - 10:36:37 EET

dosyayi execCGI olan bir yerde calistirdigina eminmisin eger orda degilse
genelde bunu yapar.
arti apache conf unda addhandler cgi diye bir satir olmasi lazim orayi da
bir kurcala derim orda da hata olmus olabilir ve son olarak mime type larda
hata yapmadigine eminmisin...
ha ve bazen linkleri takip ederken de yapiyor bunu.. (ama nedenini hic
dusunmedim)

gokcen
www.biker.gen.tr
mobile.biker.gen.tr (test yayini!)