[LINUX:13928] Re: Ynt: Re: C

From: Fahrettin Onal (eagle@saneg.itu.edu.tr)
Date: Fri 24 Mar 2000 - 08:15:51 EET

Merhaba ...
Senin sorununu Deniz ' in attigi karsilik cozuyor , ama sanirim
anlasilmadi . Makinana bir web server kurarsin . Buyuk bir olasilikla
apache kuruludur . Yapacagin sey cgi dosyalarini gerekli yere koyup test
etmektir . Bunun icin /etc/httpd dizini altinda 3 adet .conf uzantili
dosya goreceksin . Bunlardan srm.conf olan dosyayi ac ve icindeki
yol(path) tanimlamalarina bak . Orada cgi dosyalarini kullanabilmen icin
hangi dizinin default olarak belirlenmis oldugunu ogren ve istersen
degistir . Ancak genellikle soyledir :
2 temel dizin vardir .Bir tanesi dokuman dosyalarinin (.htm vb.) bulundugu
yer (Buradan ornek vereyim . /usr/local/httpd/htdocs)
Ikincisi ise cgi-bin dizinidir (Bu da /usr/local/httpd/cgi-bin)
O conf dosyasini incelersen daha rahat is yapabilirsin .
Kolay gelsin ...

                                                 EAGLE
                                           (e-gonderi virusu)