[LINUX:13924] Re: pro ftpd

From: Gokcen Ogutcu (gokceno@biker.gen.tr)
Date: Thu 23 Mar 2000 - 19:25:46 EET

tesekkur ederim,
yanliz benim sorunum apache nin linkleri takip etmesi degil, ftp nin
linkleri takip etmesi. yani user sisteme ftp yaptiginda, cgi scriptlerinin
bulundugu yere erisebilmeli. fakat dedigim gibi (sizinde dediginiz gibi) ftp
linkleri takip etmiyor, bunun bir yolu yokmudur.

bu arada cgi lari tasimadan bunlari yapmak istiyorum...

tesekkurler
gokcen
www.biker.gen.tr