[LINUX:13918] Re: A Newbei

From: Serdar KOYLU (skoylu@altavista.com)
Date: Thu 23 Mar 2000 - 14:40:46 EET

Slm,
Öncelikle işe başlarken yanlış noktadasın. Slave harddiske kuracagın Linuxta boot etmeme sorunları yaşayabilirsin. Sen en iyisi 17 GB hd uzerine Linux yukle. Buna degecektir. Tavsiye edebilecegim basit bir yöntem var. Once Win9X fdiskle tum diski FAT32 olarak hazırla. Win9X acma diskinden bilgisayarı CDROM destekli olarak ac. RH CD'deki FIPS2.0 programını calıstırıp diski root ve swap icin ikiye bol. RedHat kurulumuna tekrar basla. Yeri gelince disk druid yerine fdisk kullan. İlk bolumu Linux Native, ikinci bolumu Linux swap'e cevir. Bunun icin "t" komutu kullanılacak. Az bucuk ingilizcen varsa daha rahat edersin.
Tarif ettigin modem PCI veya PnP ise kullunman cok zor.
Ekran kartı iyi ama RH 6.0 XFree ile sorunlar çıkarabilir. RH 6.1 veya XFree86 4.0 denemeni tavsiye ederim.