[LINUX:13902] apache+php+mysql

From: Tanzer Genc (tgenc@yahoo.com)
Date: Thu 23 Mar 2000 - 08:38:09 EET

selam benim cozulemez gibi bir sorunum var yani ben
cozemedim. neyse olay su
sistem mandrake 6.1 apache ve php ve mysql kurmak
istiyorum. kurdumda ama calismiyor. php dosyalarindaki
tum permission lar tamam oldugu halde internal server
error veriyor. apache nin denemek icin koydugu
test-cgi calisiyor ama benim php3 uzantili
dosyalarimda boyle hatalar veriyor. shell de php
dosya_adi seklinde calistirdigimda calisiyor. ama
apache de hayir. kurulum icin linux.org.tr deki
belgelerimdeki mysql isimli belgeyi inceledim tum
kurulumu ona gore yaptim olmadi. sonra mandrake nin
kendi help lerindeki belgeleri okudum oyle kurdum gene
ayni. neetcem bilmiyom
yani ban yardim edin.
bye
Tanzer