[LINUX:13873] Re: IMP

From: Mustafa Volkan Sonmez (sonmez@sdu.edu.tr)
Date: Wed 22 Mar 2000 - 15:59:44 EET

Baris Metin wrote:

> Selamlar ;
>
> Chip dergisinde kurulumu anlatılan IMP yi kurdum. İki sorunum var.
>
> I - Dergide anlatildigi gibi kendi makinamdan " makine-adi/imp " şeklinde
> baglandigimda IMP login sayfasi çıkıyor. Fakat " makine-adi/imp" ye
> bağlandığımda "localhost.localdomain/imp " ye yönleniyor. Dolayısıyla baska
> bir makinadan baglanmaya çalıştığımda "localhost.localdomain" in bulunamadığı
> hatasını aliyorum.

Hangi linux surumunu kullandiginizi belirtirseniz daha rahat yardimci
olabilecegiz.
Eger Redhat kulaniyorsaniz /etc/hosts dosyasindaki tanimlamalari degistirmeniz
gerekebilir.
Bu dosya asagidaki gibi bir gorunume sahip olmasi lazim

127.0.0.1 localhost localhost.localdomain
<local ip adresi> <sunucu adresi>

sonra
/etc/rc.d/init.d/network restart
yazin

> II - IMP nin login sayfasindan bir kullanici ile login olduğumda
>
> Fatal error: Call to unsupported or undifined function pg_pconnect() in
> /lib/db.lib on line 246
>
> hatasını alıyorum.
>
> Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.
> İyi günler....

iyi calismalar.